ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΡΟΟΠΤΑ

Αυτές τις διακοπές τις περιμένουμε πώς και πώς και δε θέλουμε τίποτα να μας τις χαλάσει. Απρόοπτα, όμως, δυστυχώς συμβαίνουν πάντα. Η υπερβολική ζέστη μπορεί να μας προκαλέσει θερμοπληξία και άλλα προβλήματα υγείας.

Αν, πάλι, ανήκουμε στην κατηγορία αυτών που ζαλίζονται με το παραμικρό, η ναυτία στο αυτοκίνητο, το καράβι ή το αεροπλάνο μπορεί να μας καταβάλει για αρκετές ώρες ή και μέρες. Κι αν τα παραπάνω μπορούμε με κάποιους τρόπους να τα αποφύγουμε, δεν μπορούμε σίγουρα να γλιτώσουμε από τα ενοχλητικά τσιμπήματα κουνουπιών, σφηκών ή τσούχτρων. Λίγο πριν ξεκινήσετε για τις διακοπές, διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές και αντιμετωπίστε τα καλοκαιρινά ατυχήματα με τον καλύτερο τρόπο.

Καύσωνας και θερμοκρασίες Σαχάρας Ο υδράργυρος ανεβαίνει επικίνδυνα και μαζί και η δυσφορία και ο προβληματισμός για το πώς θα προστατευτούμε από τον καύσωνα και τη θερμοπληξία. Ακολουθούν συμβουλές που θα σας προστατεύσουν από την ανυπόφορη ζέστη και τα ενδεχόμενα προβλήματα υγείας:

* Πίνετε πιο πολλά υγρά, που να μην περιέχουν αλκοόλ, καφεΐνη ή μεγάλες ποσότητες ζάχαρης, ανεξάρτητα από το επίπεδο δραστηριότητάς σας. * Μείνετε σε εσωτερικό χώρο και, αν είναι δυνατόν, σε χώρο με air-condition. Ακόμα και παραμονή λίγων ωρών σε χώρο που κλιματίζεται μπορούν να βοηθήσουν το σώμα σας να παραμείνει δροσερό όταν επιστρέφετε στη ζέστη.

* Κάνετε τακτικά μπάνια ή ντους.

* Φοράτε ελαφριά ρούχα, ανοιχτόχρωμα και χαλαρά στο σώμα. * Αν πρέπει να βγείτε έξω, περιορίστε τις δραστηριότητές σας και την άσκηση στις πρωινές και βραδινές ώρες, προσπαθήστε να αναπαύεστε σε σκιερά μέρη, φοράτε καπέλο, γυαλιά και αντηλιακό υψηλής προστασίας.

Share this article

You May Also Like